W odpowiedzi na Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ – Frequently Asked Questions) przygotowaliśmy krótki informator na tematy nurtujące osoby zgłaszające się do nas o pomoc w sprawie kary z UFG za przerwę w OC.
Jeżeli dostałeś pismo z UFG o nałożeniu kary lub wiesz, że miałeś/masz przerwę w ciągłości OC
Wszystkie sprawy analizujemy nieodpłatnie. Naszą zapłatę dostaniemy, jeżeli klient wróci zadowolony z naszego wsparcia, żeby ubezpieczyć samochód, życie, mieszkanie.
Najczęściej odpowiadamy tego samego dnia, po otrzymaniu formularza. Skrzynkę sprawdzamy co najmniej 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Pracujemy także po „regulaminowej” 16:00. Jeżeli Twoja sprawa jest pilna, po wysłaniu formularza zadzwoń: 579-880-850. Jesteśmy do dyspozycji zawsze wtedy, kiedy trzeba. Naszym priorytetem jest pomóc, ugasić pożar.
Dane z formularza i zgody będziemy wykorzystywać tylko do kontaktu w sprawie przerwy w ubezpieczeniu OC. Na kontakt w innej sprawie będziemy prosili o indywidualną zgodę. Nie zasypiemy Cię ofertą ubezpieczeń ani nikt inny nie dostanie od nas namiaru na Ciebie.
Potrzebne jest to nam do tego, żeby obsługiwać zgłoszenia możliwie kompleksowo, skutecznie i szybko. A także z powodu „bo RODO”. Przepisy są skonstruowane w taki sposób, że lepiej dmuchać na zimne.
Jeżeli zgłosisz się w sprawie przerwy w OC, która nadal biegnie, a wcześniej nie wyrazisz zgody na zaoferowanie Ci polisy, nie będziemy mogli zareagować i najszybciej jak to możliwe przygotować oferty nowej polisy. Chcemy działać kompleksowo, dlatego wymagamy pakietu zgód.
Żeby szybciej, dokładniej i precyzyjniej rozpatrywać zgłoszenia. Jeżeli dostaniemy konkretne odpowiedzi już na początku, to o mniej informacji będziemy musieli dopytać później. Są to najbardziej newralgiczne punkty, decydujące o kierunku rozpatrywania spraw.
Nie. Dane są bezpieczne.
Zależy nam na tym, żeby pomagać ludziom. Mamy interes w tym, żeby rzetelnie i kompleksowo obsługiwać osoby zwracające się o pomoc. Potem takie osoby do nas wracają, żeby ubezpieczyć samochód (OC), siebie, rodzinę, majątek.
Naszym sztandarowym argumentem jest kompleksowa obsługa. Z nami zawsze będziesz miał ważną polisę OC. Kupujesz/sprzedajesz samochód? Podpowiemy, co robić, żeby uniknąć kary za brak OC.
Bo się na tym znamy. Jest to nasza misja, powołanie i pasja. Czujemy obywatelski obowiązek niesienia pomocy i informowania Polaków o branży ubezpieczeń. Zmiany następują dość dynamicznie, a w głównych mediach (prasa, radio, telewizja) za mało się o nich mówi.