Gorący temat
Dostałem karę z UFG
O umorzeniu kar
Główna
Kontakt
UFG kara OC
Wypełnij pola formularza. Na podstawie wprowadzonych danych ocenimy, czy wezwanie do zapłacenia kary jest zasadne i w zależności od okoliczności, podpowiemy, co można zrobić w Twoim przypadku.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz TUTAJ.
1
Dane osobiste i Wymagane zgody
2
Informacje o ubezpieczeniu
3
Informacje o pojeździe
Trzymaj Gardę, Przyjacielu!
Dziękujemy za okazane nam do tej pory zaufanie. Chcemy pomóc Ci zmierzyć się z faktem przerwy w obowiązkowym ubezpieczeniu OC, dlatego przygotowaliśmy poniższy formularz. Jest nam przykro, że musisz się borykać z takim obciążeniem, dlatego chętnie
(i nieodpłatnie!)
pomożemy Ci się zorientować w Twojej sytuacji, czy i jakie ewentualnie kroki można podjąć. Rzetelne wypełnienie wszystkich pół pozwoli nam nadać priorytet sprawom, które wymagają naszej szybkiej odpowiedzi. Podanie danych zgodnych z prawdą jest niezbędne do rzeczowej oceny przypadku. Zatajenie lub naciągnięcie prawdy w którymkolwiek miejscu może skutkować w przyszłości odrzuceniem formalnym ewentualnych wniosków. O zasadności uwzględniania wymaganych przez nas informacji możesz poczytać na Blogu lub trafisz na nie, próbując szukać na własną rękę w sieci porad, jak nie ponieść dodatkowych obrażeń w konfrontacji z UFG. Da się. Jest to trudne. Możemy to zrobić dla Ciebie - za Ciebie.
Osoba do kontaktu
*
Imię
Nazwisko
E-mail kontakowy
*
Adres e-mail
Potwierdź e-mail
Telefon do kontaktu
*
Zgoda na świadczenie usług
*
Administrator danych osobowych:
Administratorem Twoich danych jest Magdalena Biela, prowadząca niezarejestrowaną w CEIDG działalność pośrednika ubezpieczeń, jako OFWCA (Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agenta).
Dane mogą być udostępniane osobom trzecim, w szczególności ubezpieczycielom, w celu świadczenia Usług i przygotowania oferty.
Na dzień 8 lutego 2019 r. w ofercie znajdują się produkty następujących towarzystw ubezpieczeniowych:
• AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., ul. Chłodna 51
• Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
• Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-731 Sopot
• Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa
• Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S. A., ul. Postępu 15, 02-676 Warszawa
• Proama Generali T.U. S.A. Oddział w Polsce, ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa
• PZU S.A., al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
• Reso Europa Service, ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
• Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź
• TUiR „WARTA” S.A., ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
• TUZ TUW, ul. Bokserska 66 02-690 Warszawa
Cel przetwarzania danych osobowych:
• Analiza przypadku dotyczącego okoliczności ubezpieczenia,
• Ocena ryzyka ubezpieczeniowego i przedstawienia oferty zawarcia polisy,
• Zawarcie umowy ubezpieczenia,
• Realizacja pozostałych czynności marketingowych i związanych z pośrednictwem ubezpiecze-niowym, takich jak kontakt w sprawie przedłużenia polisy lub oferty okolicznościowe.
Okres przechowywania danych:
Dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
Prawa Klienta odnośnie do ochrony danych osobowych:
• Żądanie dostępu do przetwarzanych danych osobistych Klienta,
• Korekta podanych danych na wypadek nieprawidłowości,
• Wnioskowanie o przeniesienie danych do innego podmiotu,
• Żądanie usunięcia lub ograniczenie zakresu przetwarzania danych,
• Złożenie skargi do Urzędu ochrony Danych Osobowych,
• Podawanie danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do świadczenia Usług przez Serwis.
Indywidualne rozpatrywanie wniosków:
Wszystkie dane podawane w formularzach lub przez kontakt e-mailowy są ręcznie weryfi-kowane i w razie potrzeby wprowadzane do kalkulatorów wycen poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych. Ma to na celu uwzględnienie wszystkich czynników mających wpływ na wysokość składki i unikanie zjawiska fałszowania wyliczonych wyników wyceny przez faworyzowanie któregoś z towarzystw lub pogarszanie oferty innego. Każde wyliczenie składki w towarzystwie może być odnotowywane, dlatego przysługuje Ci prawo do zastrze-żenia wykorzystania Twoich danych w jakimś konkretnym celu.
Prawo do wniesienia sprzeciwu:
Jeżeli w wyniku jakichś okoliczności zechcesz wstrzymać przetwarzanie przez nas danych, możesz zgłosić sprzeciw, który – o ile nie będzie naruszał ważnych spraw uregulowanych prawnie – zostanie uwzględniony.
Akceptuję
Regulamin korzystania serwisu
*
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady korzystania z serwisu Garda 365 (Serwis) oraz warunki świadczenia usług na rzecz Klientów.
2. Usługi są świadczone przez: Magdalena Biela, pełniącą czynności pośrednika ubezpieczeniowe-go, jako Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agenta (OFWCA).
3. Serwis jest dostępny za pośrednictwem urządzenia z przeglądarką internetową z dostępem do Internetu.
4. Do otrzymania świadczonej usługi konieczne jest posiadanie i podanie numeru telefonu komór-kowego i adresu e-mail w celu nawiązywania kontaktu i przekazywania dokumentów.
5. Garda 365 zastrzega sobie prawo do określenia zasad i zakresu świadczenia Usług w odrębnych regulaminach.
6. Regulamin ogólny i szczegółowe są dostępne na podstronie Serwisu: Kontakt/Zgody formalne.
7. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminach zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Definicje:
1. Serwis – Strona internetowa znajdująca się pod adresem https://garda365.pl/, służąca do pre-zentacji i promocji produktów i usług oferowanych przez pośrednika ubezpieczeń i Towarzy-stwa Ubezpieczeniowe.
2. Garda 365 – nazwa działalności pośrednika ubezpieczeń Osoby Fizycznej Wykonującej Czynności Agenta Magdalena Biela.
3. Usługa – bezpłatna kalkulacja lub konsultacje na każdy temat związany z branżą ubezpieczeń, w związku z którym Klient kontaktuje się z Serwisem.
4. Regulamin – dokument, który teraz czytasz.
5. Klient – użytkownik serwisu, korzystający z niego za pośrednictwem Internetu.
Ogólne warunki korzystania z serwisu
1. Korzystanie z Serwisu przez Klientów ma charakter dobrowolny i jest nieodpłatne.
2. Klient kontaktuje się z Serwisem przez wysłanie e-maila, kontakt telefoniczny lub za pośrednic-twem stosownego formularza dostępnego na stronie.
3. W ramach Usługi, Klient może uzyskać informację o produktach ubezpieczeniowych oferowa-nych przez Garda 365 z puli towarzystw, z którymi Serwis współpracuje, zestawienie porówna-nia ofert poszczególnych towarzystw, zakup ubezpieczenia za pośrednictwem OFWCA, konsul-tacje na tematy związane z branżą ubezpieczeń.
4. Garda 365 nie ponosi odpowiedzialności za działania podjęte przez Klienta po wykorzystaniu in-formacji udostępnianych w ramach działalności Serwisu.
5. W celu świadczenia usług, Klient musi podać prawdziwe, dokładne, kompletne dane, nie wpro-wadzające w błąd. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za skutki podania danych niezgodnych z prawdą. W przypadku wykrycia lub uzasadnionego podejrzenia niezgodności, Serwis jest zwolniony ze świadczenia Usług.
6. Zakup ubezpieczenia odbywa się na zasadach określanych indywidualnie podczas kontaktu Ser-wisu z Klientem.
7. Nadrzędnym i wiążącym dokumentem mającym moc przy każdym zawarciu umowy ubezpiecze-nia jest OWU (Ogólne Warunki Umowy) Towarzystwa Ubezpieczeniowego, z którym zawierana jest polisa, do której to dokument jest dołączany.
8. Stroną w rozpatrywaniu ewentualnych roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia jest Towarzy-stwo, w którym została zawarta polisa ubezpieczeniowa.
9. Rozpoczęcie korzystania z Usług elektronicznych wymaga zaakceptowania regulaminów, które są integralną częścią Serwisu. Zaakceptowane regulaminu i wyrażenie zgody na przestrzeganie zawartych w nich postanowień jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminów oraz z zawarciem umowy o świadczenie tych Usług bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
Prawa autorskie
1. Cała zawartość serwisu jest objęta autorskim prawem majątkowym przysługującym właścicie-lowi Serwisu lub podmiotom trzecim, w tym prawami własności przemysłowej, a w szczególno-ści: logotypy, kolorystyka, treści, layout.
2. Klient ani nikt inny, nie ma prawa do kopiowania, reprodukowania, rozpowszechniania, modyfi-kowania jakichkolwiek treści zawartych w Serwisie.
Akceptuję regulamin
Polityka ochrony prywatności i danych osobowych
*
1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w odniesieniu do danych osobowych Klientów, którzy podali je dobrowolnie podczas kontaktu z Serwisem za pośrednictwem dowolnego kana-łu komunikacji, jest OFWCA Magdalena Biela, prowadząca niezarejestrowaną w CEIDG działal-ność pośrednika ubezpieczeń pod adresem ul. Wąska 15a/53, 15-481 Białystok. Kontakt z ad-ministratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: garda.ubezpieczenia@gmail.com lub pisemnie na wskazany wyżej adres.
2. Dane osobowe o których mowa w pkt. 1. Polityki Ochrony Prywatności są przetwarzane zgod-nie z prawem i przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Dane osobowe o których mowa w których mowa w pkt. 1. Polityki Ochrony Prywatności są przetwarzane w celu świadczenia usług Klientom przez Garda 365 i w celach marketingowych związanych z działalnością Serwisu, a także do zawierania umów z towarzystwami i agencjami ubezpieczeniowymi.
4. Właściciel Serwisu dokłada najwyższych starań w celu zapewnienia odpowiednich środków bez-pieczeństwa, technologicznych i organizacyjnych. Dane Klientów są zabezpieczane przed do-stępem osób nieupoważnionych, publicznym ujawnieniem lub utratą przez szkodliwe działania osób trzecich, a także wykorzystaniem niezgodnie z prawem.
5. Administrator danych zapewnia Klientom, o których mowa w pkt. 1., realizację uprawnień wy-nikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu, poprawiania, kon-troli i ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, usunięcia i zaprzestania prze-twarzania, wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych..
6. Dane Klientów, o których mowa w pkt. 1., mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do otrzymania tych danych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym orga-nom wymiaru sprawiedliwości. Dane mogą być także przekazywane podmiotom trzecim, w tym towarzystwom ubezpieczeniowym, agencjom ubezpieczeniowym lub innym podmiotom wyko-nującym na zlecenie Serwisu czynności związane ze świadczeniem Usług, dostawcom usług IT, w zakresie i na czas niezbędny do świadczenia lub realizacji tych Usług, wyłącznie zgodnie z po-leceniami Administratora i na podstawie odrębnej umowy.
7. Serwis wykorzystuje adresy IP komputerów łączących się ze stroną https://garda365.pl w celach statystycznych, demograficznych i technicznych związanych z administracją strony.
8. Strona Serwisu wykorzystuje „cookies” przeglądarki internetowej, w celu zapewnienia prawi-dłowego funkcjonowania Serwisu.
Akceptuję
Informacje na temat przerwy w ubezpieczeniu
Czy dostałeś już pismo z UFG o stwierdzeniu luki?
*
Tak
Nie, sam zauważyłem, że nie miałem OC
Kiedy?
*
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Czy kontaktowałeś się już w związku przerwą w OC z UFG?
*
Jak by nie było - faktem jest, że zaistniała przerwa w opłacaniu OC... Czy z Twojej strony nastąpił jakiś kontakt z UFG?
Tak
Nie
Początek przerwy w OC
*
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Koniec przerwy w OC
*
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Okres przerwy od... do... i kwota kary z pisma od UFG.
Informacje na temat polis ubezpieczeniowych OC
Czy masz jeszcze potwierdzenie starej polisy, tej po której wystapiła przerwa w OC?
*
Tak
Nie
Data zakończenia starej polisy
Kiedy skończyła się stara polisa? Ta, po której rozpoczęła się przerwa w OC.
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Czy masz w tej chwili wykupioną polisę OC?
*
Tak
Nie
Data wykupienia nowej polisy
*
Kiedy zostało wznowione ubezpieczenie?
Date Format: YYYY dash MM dash DD
NATYCHMIAST SIĘ Z NAMI SKONTAKTUJ
Dzwoń:
579 880 850
Powiemy Ci co robić, żeby zminimalizować ewentualne koszty związane z przerwą OC. Formularz poczeka (4 dni), na dole strony znajdziesz przycisk umożliwiający powrót do tego samego etapu wypełniania formularza. Ale najpierw zadzwoń. Jeśli nie odbiorę, napisz SMS.
Formalny status pojazdu
Kto jest właścicielem pojazdu?
*
Jestem właścicielem
Pojazd sprzedałem
Pojazd zozstał zezłomowany
Kto jest wpisany w dowodzie jako właściciel?
*
Ja
Ktoś inny
Numer rejestracyjny
*
Kiedy stałeś się posiadaczem pojazdu?
*
Data wejścia w posiadanie pojazdu, data z umowy kupna, lub data wydania dowodu rej. jeśli nie posiadasz już umowy.
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Od kiedy nie jesteś posiadaczem pojazdu?
Data zbycia pojazdu, data z umowy sprzedaży/złomowania.
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Informacje na temat pojazdu
Jaka jest szacowana wartość pojazdu?
Z grubsza, za ile byś kupił taki samochód, kwota z ostatniej umowy, średnia wartość rynkowa?
Jakie jest przeznaczenie pojazdu?
*
Tylko użytek prywatny
Używany w firmie jako środek trwały lub zarejestrowany na firmę
Jaki jest typ pojazdu, którego dotyczy sprawa?
*
Samochód osobowy
Samochód ciężarowy (także osobowy z kratką wbitą w dowód)
Inny (przyczepka, skuter)
Data ostatniego badania technicznego
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Data wydania dowodu rejestracyjnego
*
Szczególnie istotne przy tzw. dowodzie miękkim. (spod litery I na pierwszej stronie)
Date Format: YYYY dash MM dash DD
Nie posiadam/ nie mam dostępu do dowodu rejestracyjnego
Do pełnej weryfikacji potrzebne będą obie, pełne strony dowodu rejestracyjnego, po rozłożeniu go "na płasko". Dotyczy także miękkiego dowodu. Jeżeli nie masz dostępu do dowodu, został zgubiony lub zabrany przez policję, zaznacz poniższe pole.
Brak dowodu
Uwagi
Inne uwagi i informacje, które uważasz za istotne, o które nie pytaliśmy powyżej. Max. 2000 znaków
Napisz słownie, ile to jest dwa dodać dwa?
*
tylko małe litery
Strona wykorzystuje "cookies" przeglądarki internetowej, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Dalsze korzystanie ze strony wymaga akceptacji i zgody na ich użycie.
Akceptuję
Polityka ochrony prywatności i danych osobowych