- Okoliczności powstawania przerwy w OC są powtarzalne, ich katalog jest zamknięty.
- Przyczyny niedopełnienia obowiązku zawarcia polisy w terminie również się powtarzają.
- Jednak każdy przypadek jest inny, sytuacja każdego właściciela niepowtarzalna.
To drobne różnice, to niuanse powodują, że ma się szansę na wygranie potyczki z Urzędem i zmniejszenie kosztu związanego z luką.
Doświadczenie i wiedza na temat działania UFG pozwalają nam wychwytywać okoliczności, które mają wpływ na decyzję o egzekucji kary.
Jeśli wiesz, że potrzebujesz pomocy, zastosuj się do poniższych rad, a my zrobimy co w naszej mocy.
- Nie zwlekaj z rozpoczęciem załatwiania spraw związanych z przerwą w OC.
- Im wcześniej się z nami skontaktujesz, nawet jeśli jeszcze nie dostałeś pisma z UFG, tym więcej czasu mamy, aby kompleksowo zająć się Twoją sprawą.
- Jeśli otrzymałeś już wezwanie, nie zwlekaj tym bardziej. 30 dni to nie jest dużo.
- Uzupełnij nasz formularz kontaktowy – każdy z dokumentów, o który prosimy jest ważny dla określenia pierwszego kryterium szans na zmniejszenie kary wynikającej z przerwy w OC.
- Po weryfikacji przesłanej dokumentacji skontaktujemy się w celu ustalenia kolejnych kroków.
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny jest instytucja państwową ściśle współpracującą z Urzędem Skarbowym.
Różnica jest jednak w tym, że nawet do US możesz złożyć Czynny Żal i uniknąć kary. UFG rządzi się własnymi prawami.
I pamiętaj, Przyjacielu,
Trzymaj Gardę!
Przycisk przeniesie Cię na inną podstronę w serwisie garda365.pl; większość elementów nawigacyjnych została przez nas ukryta, abyś skupił się na samym formularzu. Dla bezpieczeństwa Twoich danych, upewnij się, że jesteś połączony z szyfrowaną sesją (SSL, zielona kłódka w pasku adresu). Zapewni to bezpieczne przesyłanie danych i załączników do weryfikacji.